P: Colnago Master Olympic

Tänne projektit
twentyniner
Kotipaikka: Hyvinkää

P: Colnago Master Olympic

Viesti Kirjoittaja twentyniner » 11 Touko 2020, 21:24

Tämmöinen tuli ostettua ekaksi italjaanoksi ja täysin ilman kokemusta Campan osista. Osasarjana Chorus 9speed, olen ymmärtänyt että sitä ekaa vuosikertaa jota tehtiin vain hetki, uudemmassa ysissä vetosuhdetta kahvojen/vaihtajien suhteen vaihdettiin? Iso eturatas vaihdettu Gerhardin tekeleeseen, ketju näyttäisi olevan Srammin ja takapakka jotain huokeampaa Campaa. Tolppa Chorus kuten navat, vanteina Ambrosion Excellentit.

Kuvassa sellaisena kuin ostin, pullotelineet poistin ja penkin vaihdoin SLR kit carboniin. Stemminä kuvassa Dedan Magic.

Nyt tarvitsen ajatuksia tuosta ohjaamosta, stemmi kirkkaaksi tyyliin sopivaksi ehkä 31.8mm tangolle koska pyörä tulee ajoon ja 31.8mm stemmillä löydän tangon paljon helpommin. Olen myös pyöritellyt ajatusta kirkkaasta quill-stemmistä, mutta se tanko ? quill 31.8mm clämpillä yksi mahdollisuus mutta sopivia aika vaikea löytää.

Kuva2020-05-07_10-15-13 by Kimmo71, on Flickr

Tuomo

Re: P: Colnago Master Olympic

Viesti Kirjoittaja Tuomo » 11 Touko 2020, 22:04

Kyl mä laittaisin ihan perinteisen tangon ja quillin. Niitä saa uutenakin melko halvalla ja eri taivutuksilla. Esim. Deda ja Pro tekee 44cm leveänäkin ja saa kirkkaana tai mustana. Sopivat tohon kuitenkin paljon paremmin. Jos sit välttämättä haluaa 31.8 tangolla, niin Velo Orange myy muistaakseni 31.8 quillejä.

Nätti Colnago. :)

Vastaa Viestiin