AMA: Time Helix Equipe Pro 1995'ish

Jos projekti joskus valmistuu, se saattaa päätyä tänne.
grr
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Kesä 2016, 08:57
Kotipaikka: VW

AMA: Time Helix Equipe Pro 1995'ish

Viesti Kirjoittaja grr » 12 Elo 2017, 18:35

Kuva

Modernia ranskalaista v*ttuilua.

runko: Time, hiilikuitua kevytmetallimuhveissa
haarukka: Time, hiilaria, emäputki terästä (keula ei ole alkuperäinen)
ohjainlaakeri: Time Integral System, tuumainen kierteellinen
satulatolppa: Kalloy "aero"
satula: piraatti Time by mr. Chinaman
stemmi: Shimano Dura-Ace AX
stonga: ITM Millennium
tankoteippi: musta
jarrut: Shimano Dura-Ace 7700
vivut: Shimano D-A 7700
etuvaihtaja: Shimano D-A 7700
takavaihtaja: Shimano D-A 7700
kammet: Shimano D-A 7700
keskiö: Shimano D-A 7700
rattaat: Shimano D-A (SG B) ja TA Specialites Alize, 53-38
ketju: Shimano Ultegra
takapakka: Shimano Ultegra 13-23
kiekot: Shimano WH-RS010 (vaihtuu vielä joskus)
sisurit: Michelin Aircomp latex
päällikumit: Vittoria Corsa G+
polkimet: Shimano M520 (joo maastopolkimet)

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut grr, 26 Syys 2017, 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Tuomo
Viestit: 505
Liittynyt: 22 Syys 2015, 23:12

Re: AMA: Time Helix Equipe Pro 1995'ish

Viesti Kirjoittaja Tuomo » 12 Elo 2017, 21:31

Näääätti! Timen pyöriä näkee täällä aika harvoin, niin siitäkin syystä kiva. :) Polkimet kyl sais vaihtua.

Kerro sit kokemuksia noista Vittorian kumeista. Oon itekin niitä miettinyt.

azure
Viestit: 37
Liittynyt: 02 Huhti 2017, 15:11
Kotipaikka: Helsinki

Re: AMA: Time Helix Equipe Pro 1995'ish

Viesti Kirjoittaja azure » 04 Syys 2017, 23:37

Upea! En mä muuta keksi kommentoida kuin tangon osalta olisin itse laittanut jonkun 26mm compactin, esim. Nitto M151F.

grr
Viestit: 19
Liittynyt: 06 Kesä 2016, 08:57
Kotipaikka: VW

Re: AMA: Time Helix Equipe Pro 1995'ish

Viesti Kirjoittaja grr » 26 Syys 2017, 10:31

Piti laittaa tää jo talviteloille syyspäiväntasauksen myötä, mut ainakin eilen illalla oli vielä niin magee keli että kävin rullailemassa pari tuntia.

Vittorioissa ei oo ollu mitään valittamista, kilsoja toki alla vasta alle tonni. Tanwall kylki oli tietty tärkein valintaperuste, mutta kyllä noi kans rullaa ihan riittävästi ja on 25 millisenä + kärpässarjan 6,5/7 paineilla suhteellisen mukavat.

ITM tanko on parts-bin ratkaisu, eli saattaa sekin vaihtua jossain vaiheessa, mut ei kyllä compactiin. :) Tykkään tosta tankona, siinä on reilusti droppia hupuille, mutta tän sarjan D-A kahvat on niin lyhyet että ote jää vähän turhan ahtaaks mun makuun. Vähän eri muotoista kirkasta jos tulee vastaan niin kahtellaan.

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa