AMA: GT Zaskar

Jos projekti joskus valmistuu, se saattaa päätyä tänne.
grr
Kotipaikka: VW

AMA: GT Zaskar

Viesti Kirjoittaja grr »

GT Zaskar 1996, 16"

Kuva

Tämä on vähän niinkuin se pyörä minulle, olkoonkin, että on vuoden liian uutta vuosimallia.
Oma eka kunnollinen maastopyörä oli 1995 GT Avalanche. Sillä tuli ajettua paljon, sen kautta minusta muodostui se pyöräilijä joka tänä päivänä olen. Ainoa runko jonka myyminen harmittaa edelleen.

Runkosetti tuli viime kesänä myyntiin rullaavana aihiona erään GT harrastajan kautta, ja oli pakko liipaista. Osasarja on periaatteessa paria vuotta liian uusi, mutta halusin tähän 9-pakan taakse ihan käytännön syistä. Muut osat on hyvin pitkälti period correct kamaa, pari palaa on jopa siitä mun -95 Avalanchesta.

runko: GT Zarkar, 16", 1996, ink blue
haarukka: GT cromo, jostain halvemmasta GT:stä. Väri on riittävän liki rungon sävyä.
ohjainlaakeri: Octane One, vaihtuu Tiogan OG aheadsettiin kunhan ehdin
satulatolpan panta: ?
satulatolppa: Use, violetti ano
satula: Selle Italia Flite
stemmi: Kore, 140 mm
tanko: Kalloy / GT (Avalanchesta)
nousukahvat: Onza (Avalanchesta)
gripit: ATI Tomac mountain, violetti läpikuultava
kaapelit: Shimano XTR
jarrut: XTR M951
jarrupalat: Koolstop lohenpunaiset
etuvaihtaja: XTR M952
takavaihtaja: XTR M952
kammet: XTR M952-5
keskiö: XTR M952
rattaat: XTR 26/36/48
ketju: Shimano 9-speed
vivut: XTR M952 combo, jarrukahvat ja vaihdevivut samassa
takapakka: XTR M952, 11-32
navat: Poggipolini carbon, ehkä, navoissa ei lue mitään mutta näyttää about samalta
pinnat: Jotkut ohennetut. Edessä radiaali pinnaus, takana vetopuoli 2x toinen puoli radiaali. Takana radiaalipuolen pinnat on pari milliä liian lyhyet...
nippelit: violetit
vanteet: Sun CR17A, siniset
pikalinkut: Shimano XT
renkaat: Panaracer Smoke Lite Comp
polkimet: Tioga Surefoot VI tai Shimano M525

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Ihan pikkuviilauksia pitäisi vielä tehdä. Pikalinkut päivittyy XT -> XTR kunhan ehtii, ja ohjaamopuolelle laitan joko enemmän mustaa tai enemmän violettia. Anodisoitua violettia ei ikinä voi olla liikaa, eihän?
Rydis
Kotipaikka: Helsinki

Re: AMA: GT Zaskar

Viesti Kirjoittaja Rydis »

Näistä en paljoa ymmärrä mutta ilmeisesti kirjaimet XTR tarkoittavat jotain hienoa :roll:
Lila stemmi ois kowa.
Vastaa Viestiin